Kijken en nog eens kijken - dat doe je als je met een camera op stap bent.
Ik verwonder me steeds meer over wat er in de natuur te zien is en probeer dat zo mooi mogelijk vast te leggen.
Leuk dat je mee wil kijken op dit fotoblog - ik hoop dat je er plezier aan beleeft.

Klik op een afbeelding om de foto's in de lightbox te zien - groter en beter van kwaliteit.

donderdag 22 december 2022

Glans en glitter

 

 
Het is de tijd van glans en glitter.
 
 

 
Met deze glinsteringen uit de natuur wens ik iedereen 

 

 
 

heel fijne feestdagen

 
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Hoi Corrie,
    Dat geeft inderdaad een heel bijzonder effect. Erg mooi gefotografeerd.
    Ik wens jullie hele fijne kersdagen!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy holidays to you too, Corrie, and all the very best for 2023 - David

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Corrie
    Prachtige blingbling foto's!
    Jij ook hele fijne dagen gewenst en een goed 2023.
    Lieve groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Corrie,
    Dit is inderdaad een schitterend einde van 2022.
    Ik wens je plezierige feestdagen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Corrie,

    Heel mooi artistiek gedaan deze bokehs. Kerstmis is inmiddels voorbij maar ik wens je alvast een gelukkig nieuwjaar met veel fotografische hoogtepunten.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Corrie,
    wat een machtige mooie foto's van deze glitters.
    Ik ben hier echt gek op en geniet er dan ook met volle teugen van,
    Tevens wens ik je een heel mooi uiteinde en alle moois en goeds voor het komende nieuwe jaar 2023.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je bezoek en leuk dat je de moeite neemt om te reageren.