Kijken en nog eens kijken - dat doe je als je met een camera op stap bent.
Ik verwonder me steeds meer over wat er in de natuur te zien is en probeer dat zo mooi mogelijk vast te leggen.
Leuk dat je mee wil kijken op dit fotoblog - ik hoop dat je er plezier aan beleeft.

Klik op een afbeelding om de foto's in de lightbox te zien - groter en beter van kwaliteit.

donderdag 19 september 2013

Ochtendgymnastiek


...voor zwanen...


eerst zorgen dat de gympakjes goed zitten...
alle veertje netjes op hun eigen plek...



en dan mag de linker strekken...
vleugels wijd maken en omhoog die nek...




goed zo, ja ... en laat los, nu de rechter...
vleugels wijd en helemaal omhoog...



...nu nog een keer wat dichterbij,
en strek maar links..




en strek maar rechts...




...uitstekend allemaal.
...en dan nu de vleugels strekken en heen en weer daarmee...





Deze extra uitzending van "Ochtendgymnastiek op de zondagochtend" werd 1 september  opgenomen vanuit en in de omgeving van vogelkijkhut Amalia aan het Spookverlaat te Alphen.



Hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn vorige blog "Happy Family".


2 opmerkingen:

  1. Grappig, deze rekkende en strekkende zwaan, de laatste foto vind ik heel knap, zo vliegend.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Corrie,

    Oei, die houdingen probeer ik al een tijdje te fotograferen, maar dat doen ze niet zo vaak. Prachtig vastgelegd zo. Uitstekende foto ook nog van de vliegende zwaan. Ook erg lastig.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je bezoek en leuk dat je de moeite neemt om te reageren.