Kijken en nog eens kijken - dat doe je als je met een camera op stap bent.
Ik verwonder me steeds meer over wat er in de natuur te zien is en probeer dat zo mooi mogelijk vast te leggen.
Leuk dat je mee wil kijken op dit fotoblog - ik hoop dat je er plezier aan beleeft.

Klik op een afbeelding om de foto's in de lightbox te zien - groter en beter van kwaliteit.

maandag 19 februari 2018

Golden beach





Gouden uurtje aan het strand van Zandvoort.
Een waterig zonnetje toverde een prachtige gloed over het water en 
natte zand aan de rand van de zee.




























 De zonsondergang zelf was vrijwel kleurloos; de wolken hadden het toen gewonnen.
Maar dat maakte mij niet meer uit: met bovenstaande foto's ben ik superblij.



 

14 opmerkingen:

  1. Wow, the imagery is stunning. The sunlight turns the sand to gold, it’s great to be present when the light is so perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrie,
    Wat een onverwachte beelden. Een mooie combinatie van kleur en fraaie patronen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corrie.

    Wat apart en erg mooi.
    Goed gezien en mooie foto's van gemaakt.
    Super!

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corrie, wat een betoverend mooie foto's! Hele geslaagde serie.
    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello dear Corrie,
    How very graphic these pictures are, great art :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel aparte foto's. Erg mooi!
    Groet, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Corrie,
    Prachtige beelden.
    Het lijken haast wel opnames die vanaf grote hoogte genomen zijn. Super!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een prachtig gouden strand. Heel mooi Corrie!

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Corrie,
    Wow, Schitterend! Echt een gouden strand!
    Je hebt het heel mooi vastgelegd. Fascinerende platen ook met dat schuim en die donkere vlakken.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie foto's Corrie. Prachtig gebruikt van het licht
    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan mij voorstellen dat je blij bent met de resultaten. Vooral foto 3 is erg mooi. Heel goed gedaan Corrie.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er mooi uit Corrie, mooi met de gouden gloed.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw!!!!! Dit is echt een gouden strand Corrie!!!!
    Werkelijk een aantal prachtige platen. Zo heb ik het zelf nog nooit gezien dus ik ben echt onder de indruk. Echt schitterend gedaan!
    Ga je binnenkort maar even bellen want ik heb geen idee meer hoe ik verder moet met WP!!??

    Hartelijke groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie en originele reeks, zeker de eerste 2 foto's lijken wel van goud.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je bezoek en leuk dat je de moeite neemt om te reageren.